ثبات قیمت سیمکارت در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای بالای این نوع سیمکارت ها نسبت به سیمکارت های اعتباری باعث شده تا سیمکارت های ۰۹۱۲ مشتری چندانی نداشته باشند.کاهش تقاضا برای سیمکارت های ۰۹۱۲ باعث شده تا فروشندگان بهای آن را در اکثر مناطق تهران نسبت به چند روز گذشته بدون نوسان عرضه کنند.سیمکارت های صفر دائمی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای بالای این نوع سیمکارت ها نسبت به سیمکارت های اعتباری باعث شده تا سیمکارت های ۰۹۱۲ مشتری چندانی نداشته باشند.
کاهش تقاضا برای سیمکارت های ۰۹۱۲ باعث شده تا فروشندگان بهای آن را در اکثر مناطق تهران نسبت به چند روز گذشته بدون نوسان عرضه کنند.
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول( ۰۹۱۲ )با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۷۵ ، ۵۴۵، ۳۸۵، ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۳۹۵، ۳۰۵، ۲۵۵، ۲۵۵ ، ۲۳۰ ، ۲۲۰ و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
به گفته فروشندگان هم اکنون بازار سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان به دلیل افزایش تقاضا روزهای پررونقی را سپری می کنند.
سیمکارت های اعتباری همراه اول در حال حاضر به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۵هزار تومان فروخته می شود.
 شماره های رند و مرتب این نوع سیمکارت با قیمت بالاتر و تا سقف ۷۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
دو سیمکارت فوق نیز در بازار آزاد به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا