معرفی گوشی X6 نوکیا

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۲۲ گرمی ۱۱۱ در ۸/۱۳ در ۵۱ میلیمتر ساخته شده است.صفحه نمایش این مدل نوکیا  لمسی TFT 2/3 اینچی  است که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست.سطح آن از شیشه ساخته شده است و ضد خراش می باشد. بعضی دیگر از ویژگی های بارز نمایشگر آن …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۲۲ گرمی ۱۱۱ در ۸/۱۳ در ۵۱ میلیمتر ساخته شده است.
صفحه نمایش این مدل نوکیا  لمسی TFT 2/3 اینچی  است که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست.
سطح آن از شیشه ساخته شده است و ضد خراش می باشد. بعضی دیگر از ویژگی های بارز نمایشگر آن تشخیص دست خط، سنسور proximity برای خاموش کردن خودکار و سنسور شتاب سنج برای چرخاندن خودکار تصویر صفحه ی نمایشگر به حالت افقی و عمودی می باشد.
گوشی X6 نوکیا قادر است از چهار باند ۸۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ ، ۱۹۰۰ GSM و دو باند ۹۰۰ و ۲۱۰۰ HSDPA پشتیبانی کند. این گوشی دارای سیستم عامل سیمبین گوشی های سری ۶۰ نوکیا و نسخه ی ۹.۴ آن است.
حافظه داخلی  مدل فوق ۳۲  گیگابایتی  است که به دلیل  حافظه بالا فاقد حافظه جانبی است.
دوربین پنج مگاپیکسلی با لنز کارل زایس (Carl zeiss) در این مدل نوکیا تعبیه شده است.  این دوربین توانایی گرفتن عکس هایی در رزولوشن ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ پیکسل و  فوکوس خودکار است.
 با وجود فلاش Dual LED کاربر می تواند به راحتی در مکان هایی که نور محیط ضعیف است به عکاسی بپردازد.
دوربین این گوشی نوکیا قابلیت فیلم برداری با کیفیت VGA و ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.
پخش کننده موسیقی گوشی X6 نوکیا می تواند ۳۵ ساعت موسیقی پخش کند.
پخش کننده ی موسیقی این مدل قادر به پخش فایل های موسیقی با فرمت های MP3، WAV، WMA، AAC، RAو M4A را داراست.
این گوشی از SMS، MMS و Email پشتیبانی می کند  و  دارای IM است.
 این گوشی با یک بلوتوث نسخه ی دو به همراه A2DP تجهیز شده است. گوشی دارای یک پورت Micro USB نسخه ی دو است  که برای انتقال حجم زیادی از فایل ها بین موبایل و کامپیوتر به علت سرعت زیاد انتقال بسیار مناسب است.
این گوشی دارای ۳G، GPRS و Wi-Fi است  که به کمک آن می توان  به راحتی به اینترنت پر سرعت بی سیم دسترسی پیدا کرد.
 مرورگر اینترنت WAP 2.0 کار را برای کاربر ساده می نماید. چرا که قادر است تا از HTML وxHTML پشتیبانی کند.
از دیگر ویژگی های این گوشی تلفن همراه می توان به  پردازنده ی ARM 11 434MHz، سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، سنسور ماسوره ای(proximity sensor) برای خاموش کردن اتوماتیک گوشی، سنسور شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه ی نمایش به حال عمودی و افقی، سطح شیشه ای ضد خش نمایشگر، قابلیت تشخیص دست خط(Handwriting Recognition) ،دوربین با لنز کارل زایس، درج موقعیت زمانی و مکانی روی عکس، قطب نمای دیجیتالی، خروجی تلوزیون، مرورگر اسناد Microsoft office و photo editor  اشاره کرد.
باتری این گوشی استاندارد لیتیوم-یون ۱۲۰۰ میلی آمپری است که در زمان مکالمه به مدت هشت ساعت و ۳۰ دقیقه، و در زمان انتظار به مدت ۴۰۱ ساعت کار می کند.
گوشی X6 نوکیا تا کنون وارد بازار جهانی تلفن همراه نشده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا