ویتل ویتنام سهام تله تاک بنگلادش را می خرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل وورلد” ،  شرکت ویتل همچنین حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای ارتقای این شرکت سرمایه گذاری می کند.وزیر ارتباط از راه دور بنگلادش اعلام کرد این معامله هفته آینده انجام خواهد شد و به این ترتیب شرکت ویتل یکی از شرکای شرکت تله تاک  خواهد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل وورلد” ،  شرکت ویتل همچنین حدود ۲۵۰ میلیون دلار برای ارتقای این شرکت سرمایه گذاری می کند.
وزیر ارتباط از راه دور بنگلادش اعلام کرد این معامله هفته آینده انجام خواهد شد و به این ترتیب شرکت ویتل یکی از شرکای شرکت تله تاک  خواهد شد.
وزیر یاد شده طی کنفرانس مطبوعاتی گفت ، پیشتر گفته شده بود شرکت تله تاک به ویتل واگذار می شود.
این شرکت ویتنامی فعال در زمینه سرویس دهی تلفن همراه  دراین پروژه ، نصب ۱۹۵۰۰ آنتن بی تی اس ( BTS ) برای سرویس دهی به ۳۵۰ هزار کاربر ، کابل کشی ۵۰ هزار کیلومتری فیبر نوری و ارایه فن آوری نسل سومی را انجام می دهد.
براساس آمار ارایه شده توسط ” موبایل وورلد ” ، شرکت تله تاک دربین ۶ شرکت اپراتوری تلفن همراه بنگلادش کوچکترین شرکت اپراتوری بنگلادش به شمار می آید و تعداد کاربران این شرکت در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۰۹ میلادی ، کمتر از یک میلیون نفر بود.
شرکت های اپراتوری تلفن همراه بنگلادش عبارتند از Grameenphone با ۲۱.۲ میلیون کاربر ، شرکت Banglalink با ۱۰.۸ میلیون کاربر ، شرکت Aktel با ۹.۴ میلیون کاربر ، شرکت Warid Telecom با ۲.۲۶ میلیون کاربر ، CityCell  با ۲ میلیون کاربر و شرکت Teletalk با یک میلیون کاربر.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا