معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون و ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی W580 سونی اریکسون که به بهای ۱۳۰ هزار تومان فروخته می شود توانسته در لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون جای گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی W580 سونی اریکسون که به بهای ۱۳۰ هزار تومان فروخته می شود توانسته در لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ قابلیت ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی W580 به شمار می‌آید.
گوشی K770 این برند که از یک سال گذشته به دلیل افزایش توانسته از فروش خوبی برخوردار شود ۱۳۵ هزار تومان به فروش می رسد.
این گوشی دارای صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 است.
گوشی KP500 Cookie  ال جی نیز که به بهای ۱۶۸ فروخته می شود در لیست پرفروش ترین ها قرار دارد.
این مدل ال جی دارای صفحه نمایش لمسی TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط microSD تا ۱۶ گیگابایت و دوربین ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی این گوشی به شمار می آید.
دومین گوشی پرفروش این برند مربوط به  KE990 Viewty  است از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد.
این گوشی با قیمت ۱۹۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا