لپ تاب جدید دل به بازار عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، اندازه  لپ تاپ جدید دل فقط ۱۳.۳ اینچ و ضخامت  آن فقط ۰.۶۵ اینچ است.لپ تاپ  Dell Vostro V13 Business مناسب برای کاربرانی است که فعالیت تجاری دارند و به دلیل محدودیت در دسترسی به منبع تغذیه ، درساخت آن از تراشه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، اندازه  لپ تاپ جدید دل فقط ۱۳.۳ اینچ و ضخامت  آن فقط ۰.۶۵ اینچ است.
لپ تاپ  Dell Vostro V13 Business مناسب برای کاربرانی است که فعالیت تجاری دارند و به دلیل محدودیت در دسترسی به منبع تغذیه ، درساخت آن از تراشه پردازشگر اینتل با ولتاژ مصرفی بسیار پایین استفاده شده است.
قاب رویی این لپ تاپ از جنس فلز آلومینیوم صیقلی  با یک جفت لولای فلزی – که قابلیت استفاده راحت از آنرا درشرایط سخت و دشوار فراهم می کند – ساخته شده است.
قیمت فروش لپ تاپ Dell Vostro V13 چهار صد و چهل و نه دلار اعلام شده است.
شرکت آمریکایی دل / Dell Inc /  یک شرکت فعال درزمینه فن آوری است که در ایالت تکزاس آمریکا قراردارد و تولید کننده ، ارتقا دهنده ، فروشنده و تامین کننده خدمات پشتیبانی رایانه ، سرور ، سیستم های حافظه ، شبکه ، سوییچینگ ، وسایل PDA ، نرم افزار ، تلویزیون ، لوازم جانبی رایانه و دیگر وسایل است.
این شرکت درسال ۲۰۰۶ میلادی تاسیس شده و افزون بر ۷۸ هزار و ۷۰۰ کارمند درسراسر دنیا دارد.
۱۳۱/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا