افزايش ۴۶درصدي استفاده از شبکه واي فاي درجهان

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين بررسي در ادامه بازار آمريکا را مثال مي زند و مي افزايد: با توجه به آمار بدست آمده فناوري هاي نسل ۵/۲ و سه در بازار ارتباطي آمريکا  در بخش ترافيک داده در فاصله سال ها ي۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ ميلادي افزايش ۵۹ درصدي را نشان مي دهد.در …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين بررسي در ادامه بازار آمريکا را مثال مي زند و مي افزايد: با توجه به آمار بدست آمده فناوري هاي نسل ۵/۲ و سه در بازار ارتباطي آمريکا  در بخش ترافيک داده در فاصله سال ها ي۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ ميلادي افزايش ۵۹ درصدي را نشان مي دهد.
در ادامه اين بررسي آمده است : شواهد  حاکي از رشد استفاده از اين فناوري در اروپا، آسيا پاسفيک، آمريکاي لاتين و مکان هايي همچون اورژانس،  هتل ها، رستوران ها، ايستگاه هاي قطار و مکان هاي عمومي است.
 اين گزارش براي نمونه به کاربرد اين سرويس در شبکه حمل نقل از جمله قطارها پرداخته و اعلام  کرد، رشد استفاده از اين سرويس در قطارها به ۷۹درصد رسيده است.
استفاده از اين فناوري در خطوط ريلي شهرها ي جهان، لندن رتبه اول را به خود اختصاص داده است و بعد از آن ژاپن در رتبه دوم قرار دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا