نمایندگان حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات تا هفته آینده معرفی می‌شوند

حمیدرضا مدرس خیابانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با معرفی نمایندگان حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات اظهار داشت : هفته آینده و در مهلت قانونی ۱۵ روزه سه عضو حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات جهت تایید صلاحیت به سازمان بورس واوراق بهادار معرفی می شوند.وی گفت : بعد از مشخص …

حمیدرضا مدرس خیابانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در رابطه با معرفی نمایندگان حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات اظهار داشت : هفته آینده و در مهلت قانونی ۱۵ روزه سه عضو حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات جهت تایید صلاحیت به سازمان بورس واوراق بهادار معرفی می شوند.
وی گفت : بعد از مشخص شدن صلاحیت نمایندگان حقیقی مخابرات ، درخصوص تعیین سمت اعضاء از جمله مدیرعامل تصمیم گیری خواهد شد .
مدرس خیابانی در برابر این سئوال که آیا وی یکی از نمایندگان حقیقی هیئت مدیره مخابرات خواهد بود یا خیر پاسخ داد: خیر. با توجه به لزوم تخصص گرایی در شرکتی مانند مخابرات ، از افرادی در هیئت مدیره مخابرات استفاده می شود که از دانش و تجربه کافی برخوردار باشند.
به گزارش فارس ،‌ تایید صلاحیت هییئت مدیره شرکت های بورسی در حالی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صورت می گیرد که در پی معامله بلوک ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم مخابرات به ارزش ۷.۸ هزار میلیارد تومان در ۵ مهرماه توسط کنسرسیوم اعتماد مبین و احراز قطعیت این معامله در ۱۸ آبان و با پرداخت وجه نقد ۲۰ درصدی به ارزش ۱۵۶۳ میلیارد تومان ، در ۹ آذر ماه مجمع فوق العاده مخابرات با حضور ۹۲ درصد از سهامداران برگزار شد و طی آن سهام عدالت، دولت و شرکت های شهریار مهستان، گسترش الکترونیک مبین ایران و توسعه اعتماد مبین به عنوان نمایندگان حقوقی این شرکت بزرگ بورسی انتخاب شدند. اعضاء حقوقی جدید مخابرات ۱۵ روز بعد از برگزاری مجمع مهلت دارندتا نمایندگان خود را به سازمان بورس معرفی کنند.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا