توسعه اعتماد مبین برنامه ای برای فروش سهام مخابرات ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر روابط عمومی شرکت توسعه اعتماد مبین اعلام کرد: به منظور گسترش طیف سهامداران، تنها واگذاری بخشی از سهام به سهامداران خرد از طریق پذیره نویسی عمومی را در دست بررسی دارد.این شرکت شایعاتی که اخیرا در مورد فروش سهام مدیریتی مخابرات توسط سهامدار عمده آن مطرح شده است را رد کرد.سهامداران …

به گزارش خبرگزاری مهر روابط عمومی شرکت توسعه اعتماد مبین اعلام کرد: به منظور گسترش طیف سهامداران، تنها واگذاری بخشی از سهام به سهامداران خرد از طریق پذیره نویسی عمومی را در دست بررسی دارد.
این شرکت شایعاتی که اخیرا در مورد فروش سهام مدیریتی مخابرات توسط سهامدار عمده آن مطرح شده است را رد کرد.
سهامداران شرکت توسعه اعتماد مبین سرمایه گذاری خود در مخابرات را در چارچوب اهداف بلند مدت برنامه ریزی کرده اند و پس از نهایی شدن ترکیب سهامداران و قطعی شدن معامله برنامه ای برای فروش سهام خود ندارد.
در چشم انداز سال ۱۴۰۰ شرکت مخابرات باید به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی منطقه مطرح و در سطح جهان به لحاظ کیفیت و نوآوری در ارائه خدمات و عرضه محصولات، کارآفرینی و خدمت‌ رسانی دارای جایگاه شناخته شده باشد. تحقق این چشم انداز با برنامه‌ریزی و مشارکت فعال بخش خصوصی در همه زمینه های فعالیت مخابرات دست یافتنی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا