ثبات قیمت سیمکارت در بازار تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توزان در عرضه و تقاضا برای سیمکارت های فوق باعث شده بهای این نوع سیمکارت ها در بازار پنج منطقه تهران ثابت بماند.با توجه به بالابودن قیمت سیمکارت همراه اول، این نوع سیمکارت ها دارای متقاضی کمتری نسبت به سیمکارت های اعتباری در بازار هستند.سیمکارت های صفر دائمی همراه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توزان در عرضه و تقاضا برای سیمکارت های فوق باعث شده بهای این نوع سیمکارت ها در بازار پنج منطقه تهران ثابت بماند.
با توجه به بالابودن قیمت سیمکارت همراه اول، این نوع سیمکارت ها دارای متقاضی کمتری نسبت به سیمکارت های اعتباری در بازار هستند.
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۸۰ ، ۵۵۰، ۳۹۰، ۳۹۰، ۳۷۰، ۳۲۰ و ۳۰۵هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۴۰ ، ۴۰۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۶۰ ، ۲۳۵ ، ۲۲۵ و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
همچنین سیمکارت های اعتباری همراه اول به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۰ هزار تومان فروخته می شود.
 سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل – MTN نیز در بازار آزاد  به ترتیب ۱۲ و پنج هزار تومان فروخته می شود.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت در کشور واگذار شده است . از این تعداد ۳۲ میلیون سیمکارت متعلق به همراه اول، یک میلیون مربوط به تالیا و ۱۳ میلیون مربوط به ایرانسل – ام تی ان است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا