تماشای فیلم‌ها با ویدیو درخواستی

تعرفه این سرویس نهایی نشده استفیلم درخواستی از منزل و با ADSL دریافت می‌شود    حمید لطیفی – ‌رییس اداره مشاوره و بازاریابی شرکت مخابرات ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این که قرارداد این کار برای تامین محتوا هماهنگ شده اما هنوز نهایی نشده است اظهار کرد: ما …

تعرفه این سرویس نهایی نشده است
فیلم درخواستی از منزل و با ADSL دریافت می‌شود    
حمید لطیفی – ‌رییس اداره مشاوره و بازاریابی شرکت مخابرات ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این که قرارداد این کار برای تامین محتوا هماهنگ شده اما هنوز نهایی نشده است اظهار کرد: ما باید شرح فعالیت و هر تعرفه را طبق آیین‌نامه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کنیم و سازمان نیز باید نظراتش را به ما ارائه دهد تا پس از آن تعرفه در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نهایی و مصوب شود.
وی با بیان اینکه هنوز تعرفه استفاده از این سرویس مشخص و نهایی نشده است ابراز کرد: برای استفاده از این سرویس در واقع محتوای رایگان را در شبکه قرار می‌دهیم و برای این که بستر در اختیار کاربر قرار بگیرد، هزینه آبونمان دریافت می‌شود و براساس محتواهای خاص و به‌روز، هزینه و تعرفه خاصی تعریف می‌شود که هنوز این تعرفه‌ها اعلام و نهایی نشده است.
او گفت: پیش‌بینی این بود که واگذاری این سرویس را از اول مهرماه سال جاری شروع کنیم اما هنوز منتظر تعرفه و نهایی شدن آن هستیم.
لطیفی تاکید کرد: این سرویس برروی اینترنت نیست بلکه شبکه خصوصی VOP است و درواقع شبکه داخلی کشوری است که علاقه‌مندان می‌توانند از راه دور و با استفاده از این سرویس فیلم انتخاب خود را خریداری و تماشا کنند.
او ادامه داد: برای آموزش از راه دور و خرید نیز با تامین‌کنندگان محتوا وارد مذاکره می‌شویم و با دانشگاه‌ها و مراکزی که محتوای آموزشی برای کنکور دارند مذاکره خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: با فروشگاه‌های بزرگ نیز برای خرید از راه دور مذاکره می‌کنیم که کاربر بتواند خرید خود را از داخل منزل و از فروشگاهی که با ما قرارداد داشته باشد انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا