بازار تلفن همراه پرجنب و جوش شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عرضه گوشی های تلفن همراه با حداقل قیمت در بازار باعث شد تا مشتریان این کالای ارتباطی نسبت به گذشته افزایش یابد.فروشندگان معتقدند با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی به طور قطع افزایش خواهد یافت. در همین حال بیشتر شرکت های واردکننده …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عرضه گوشی های تلفن همراه با حداقل قیمت در بازار باعث شد تا مشتریان این کالای ارتباطی نسبت به گذشته افزایش یابد.
فروشندگان معتقدند با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی به طور قطع افزایش خواهد یافت.
 در همین حال بیشتر شرکت های واردکننده قانونی گوشی تلفن همراه به دلیل شرایط فعلی بازار  محصولات خود را با تعدیل قیمت چشمگیر به قیمت گوشی های بدون گارانتی نزدیک و در بازار عرضه کرده اند.
عرضه جدیدترین گوشی ها از برندهایی همچون نوکیا، سونی اریکسون ،سامسونگ و ال جی در بازار تلفن نیز باعث شد مدل های موجود در بازار با افت قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد.
با توجه به شرایط فعلی گوشی هایی که بهای آنها بالای ۲۵۰ هزار تومان است در میان مشتریان تقاضای چندانی ندارد و تنها بازار گوشی ها که بهای فروش آنها پایین ۱۰۰ هزار تومان است، مورد تقاضای مشتریان قرار می گیرد.
بالا بودن تعرفه گوشی تلفن همراه باعث شده بازار این کالای ارتباطی در اختیار فعالان غیرقانونی قرار گیرد و بیشتر سهم این بازار توسط قاچاقچیان تامین شود.
به گفته دست اندرکاران و کارشناسان بازار گوشی تلفن همراه، حدود ۹۵ درصد سهم بازار در اختیار واردکنندگان غیرقانونی قرار دارد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا