مطهری خواستار حضور فعال سازمان تنظیم مقررات در نمایشگاه بعدی شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی علی مطهری در حاشیه نمایشگاه تله کام، ضمن بازدید ازغرفه این سازمان در مورد ارزیابی خود از نمایشگاه تله کام گفت: نمایشگاه تله کام حرکت خوبی است که هر سال انجام می شود و دارای ابعاد مختلفی است. مهم ترین آن …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی علی مطهری در حاشیه نمایشگاه تله کام، ضمن بازدید ازغرفه این سازمان در مورد ارزیابی خود از نمایشگاه تله کام گفت: نمایشگاه تله کام حرکت خوبی است که هر سال انجام می شود و دارای ابعاد مختلفی است. مهم ترین آن ارتباط فعالان بخش ارتباطات در کشور به ویژه بخش دولتی و بخش خصوصی و ارایه محصولات جدید سخت افزاری و نرم افزاری است.
وی حضور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نمایشگاه تله کام را حضوری پررنگ و معنا دار دانست و از استقبال مسوولین غرفه از کارشناسان و مدیران مخابرات و ارتباطات کشور تشکر کرد و خواستار افزایش این ارتباطات به معنای واقعی آن شد.
مطهری در ادامه افزود: با توجه به داشته ها و شرایط موجود این سازمان توانسته وظایف خود را به خوبی ایفا کند.
وی با بیان اینکه حرکت های ارزشمندی در این سازمان صورت گرفته ادامه داد، در مجموع نمره عملکرد سازمان نمره قابل قبولی است. ولی نواقصی وجود دارد که من آن را به پای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منظور نمی کنم.
مطهری افزود: با آمدن مهندس تقی پور وزیر محترم ارتباطات و فنآوری اطلاعات زمینه های لازم شکل گرفت تا فضا در اختیار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای انجام هرچه بهتر وظایفش فراهم شود.
رییس کمیته مخابرات خواستار حضور فعال سازمان تنظیم مقررات در نمایشگاه بعدی شد و افزود: این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای فعالان بخش IT است تا ضمن بیان مشکلاتشان به سازمان، شما را در جریان مسائلشان قرار دهند و فضای شفاف در این بخش ایجاد شود.
وی در پایان گفت: بنده به عنوان کارمند وزارت خانه و به عنوان نماینده مجلس آماده ام هرگونه کمکی برای پیش برد اهداف سازمان و به ویژه رفع موانع قانونی و تصویب قوانین لازم انجام دهم.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا