کاهش خريد و فروش گوشي تلفن همراه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار موبنا بازار پرهياهوي گوشي تلفن همرا هر ساله  در ماه مبارک رمضان و ايام روزه داري ، با کاهش  قابل  ملاحظه  متقاضيان  مواجه مي شود.به اعتقاد يکي از کارشناسان بازار،کاهش نقدينگي مردم يکي ديگر از دلايل رکود بازار است که باعث شده تا ميزان فروش گوشي تلفن همراه در اين روزها به …

به گزارش خبرنگار موبنا بازار پرهياهوي گوشي تلفن همرا هر ساله  در ماه مبارک رمضان و ايام روزه داري ، با کاهش  قابل  ملاحظه  متقاضيان  مواجه مي شود.
به اعتقاد يکي از کارشناسان بازار،کاهش نقدينگي مردم يکي ديگر از دلايل رکود بازار است که باعث شده تا ميزان فروش گوشي تلفن همراه در اين روزها به شدت کاهش يابد.
“پيام آرش” افزود: با توجه به شرايط کنوني بازار تنها گوشي هايي که در ميانگين قيمت يک تا دو ميليون ريال قرار دارند مورد تقاضاي عموم مردم قرار گرفته اند هر چند که ساير گوشي هاي گران قيمت نيز تيراژ ي محدود خريد و فروش مي شود.
اين در حالي است که برخي کارشناسان اشباع بازار و بي علاقگي بسياري  از مشترکان به تعويض مداوم گوشي تلفن همراه را از جمله دلايل اين بي رونقي عنوان مي کنند.
به اعتقاد اين کارشناسان با توجه به ضريب نفوذ ۶۰ درصدي تلفن همراه و وفور اين کالاي ارتباطي در اکثر شهرهاي کلان کشور ، بازار گوشي تلفن همراه رونق گذشته را مشاهده نخواهد بود.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا