معاون امور شرکت های وزارت اقتصاد در مجمع مخابرات حضور می یابد

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  اظهار داشت: سه عضو از اعضای جدید هیات مدیره مخابرات توسط سهامداران ، یک عضو توسط نماینده سهام عدالت و یک عضو نیز توسط نماینده وزارت اقتصاد انتخاب می شوند.وی با بیان اینکه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مخابرات روز نهم آذرماه به منظور انتخاب …

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  اظهار داشت: سه عضو از اعضای جدید هیات مدیره مخابرات توسط سهامداران ، یک عضو توسط نماینده سهام عدالت و یک عضو نیز توسط نماینده وزارت اقتصاد انتخاب می شوند.
وی با بیان اینکه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مخابرات روز نهم آذرماه به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره برپا می شود ، افزود: سود سال ۸۷ سهامداران حقیقی شرکت مخابرات ایران پرداخت شده و سهامداران حقوقی نیز طی یک برنامه زمان بندی که روی سایت بورس موجود است، سود خود را دریافت می کنندو این مجمع ارتباطی به سود سهامداران نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد تاثیر طرح هدفمند کردن یارانه ها بر تعرفه های مخابراتی تصریح کرد: شرکت مخابرات یارانه نمی گیرد. بنابراین مستقلا در طرح هدفمند کردن یارانه ها تاثیر ندارد. مگر آنکه هزینه تمام شده سایر موارد افزایش یابد که آن هم براساس قوانین برنامه پنجم توسعه خواهد بود.
وی در مورد ورود شرکت مخابرات ایران به مقوله اینترنت پرسرعت اظهار داشت: اینها مواردی است که براساس مفاد موجود در پروانه شرکت مخابرات ایران پیش می رود.هیچ اپراتوری به نفعش نیست که به طور جداگانه وارد این بحث شود. ما نیز با مشارکت صاحبان پروانه در این بخش ، کار خود را پیش می بریم .
فیضی خاطرنشان کرد: تعرفه GPRS همراه اول تغییر نیافته است و این اپراتور برای مشترکان بسته های جدید تعرفه ای تعریف کرده است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا