با دست های خود فقر را از زندگی ام بیرون کردم و میلیاردر شدم

ریسک نکردن موجب می شود شما همواره در یک مسیر یکنواخت حرکت کنید و روز به روز از رونق در کسب و کارتان کاسته شود. اما من به دلیل اینکه به فکر افزایش ثروت در زندگی ام شده بودم تصمیم گرفتم با یک ریسک پذیری کسب و کارم را تغییر بدهم و توانستم با ورود به حوزه ی سبد حصیری به از طریق تجارت نوین به درآمد میلیاردی که در خواب هم تصورش را نمی کردم برسم.

سبد حصیری دستباف

از جمله عواملی که روی قیمت سبد حصیری دستبافت با ارزش تاثیر می گذارد: ظرافت و تمیزی در کار، دقیق بودن ابعاد و اندازه، مدت زمانی که صرف شده برای ساختن آن، نوع الیاف به کار برده شده است. بطور معمول میانگین قیمت محصول سبد حصیری بین ۳۲.۰۰۰ هزار تومان تا ۱۶۸.۰۰۰ هزار تومان می باشد. قیمت مناسب نسبت به کیفیت محصول موجب شده که از رقبا متمایز باشیم.

برای خرید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، تمامی ساعت های کاری مشاوران ما آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

با دست های خود فقر را از زندگی ام بیرون کردم و میلیاردر شدم

سبد حصیری ایکیا

قیمت انواع سبد حصیری ایکیا به نسبت میزان زمان تخصیص یافته برای تولید این محصولات و همچنین مواد اولیه به کار رفته در این کالاها متغیر است. استفاده از محصولات چوبی و حصیری می تواند فضای منزل و محیط خانه را گرم کند زیرا حس آرامش بیشتری برای افراد به وجود می آورد.

نوشته های مشابه

سبد حصیری و قیمت خرید و فروش آن به عواملی بستگی دارد. که در ادامه به آن می پردازیم بنابراین با ما همراه باشید تا با اطلاعات مناسب بتوانید خرید خوبی را تجربه نمایید از مزایای استفاده از این سبدهای حصیری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

با دست های خود فقر را از زندگی ام بیرون کردم و میلیاردر شدم

سبد حصیری کوچک

همان طور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی حصیر بافی علاوه بر دست با دستگاه نیز انجام می شود سبد حصیری کوچک که با دست تولید می شود بیشتر در شهرهای شمال کشور انجام می پذیرد و با استفاده از ابزارهای ساده ای مانند داس، قیچی و چاقو همه کاره استفاده می شود که دارای ظرافت زیادی نیست و می تواند هر چهارچوب آن با دیگری دارای تفاوتهایی باشد.

سبد حصیری که با استفاده از دستگاه تهیه می شود بیشتر مناسب تولید در حجم بسیار بالاست و این روش شبیه به بافت قالی می باشد و دارای زیبایی خاصی است که افراد زیادی را به خود علاقه مند کرده است محصولات حصیری دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما با هر سلیقه ای که دارید می توانید نوع متناسب را خریداری نمایید.

با دست های خود فقر را از زندگی ام بیرون کردم و میلیاردر شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا