۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کنسرسیوم اعتماد مبین داد

به گزارش سازمان خبری موبنا، عیسی رضایی صبح امروز در جمع برخی از خبرنگاران درباره انصراف مشارکت مهر اقتصاد ایرانیان در بلوک ۵۰ درصد به علاوه یک سهم مخابرات اظهارداشت: این کنسرسیوم به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود حاضر است با گروه‌های خود وارد رقابت شود اما شرایط به گونه‌ای دیگری رقم خورد. وی ادامه …

به گزارش سازمان خبری موبنا، عیسی رضایی صبح امروز در جمع برخی از خبرنگاران درباره انصراف مشارکت مهر اقتصاد ایرانیان در بلوک ۵۰ درصد به علاوه یک سهم مخابرات اظهارداشت: این کنسرسیوم به سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود حاضر است با گروه‌های خود وارد رقابت شود اما شرایط به گونه‌ای دیگری رقم خورد.
وی ادامه داد: بعد از خرید بلوک ۵۱ درصدی مخابرات توسط کنسرسیوم اعتماد مبین کنسرسیوم  مهر اقتصاد ایرانیان حاضر به خرید ۱۲.۵ درصد از سهام مخابرات با شرایط مدنظرخود شد. اما کنسرسیوم اعتماد مبین خواهان خرید غیر مستقیم سهام مخابرات از طریق حضور در شرکت دیگری بود که در برابر تعریف بسته زنجیره‌ ارزشی ما چنین امکانی وجود نداشت.
مدیرعامل سرمایه‌گذاری مهر اقتصاد ایرانیان با بیان اینکه کنسرسیوم اعتماد مبین در تصمیم‌گیری رویه خرید غیر مستقیم سهام مخابرات محق بود، اظهارداشت:  موسسه مهر اقتصاد ایرانیان ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کنسرسیوم اعتماد مبین ارائه کرد.
رضایی ادامه داد: ۲۴ درصد از سهام مخابرات در حالی به ستاد اجرایی رسیده که مهر اقتصاد با ۱.۵ درصد از سهام این شرکت می‌تواند نبض بازار سهام مخابرات را در اختیار بگیرد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا