معرفی گوشی BL40 شکلات

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی  ۱۲۹ گرم وزن دارد و در ابعاد ۹/۱۰ در ۵۱ در ۱۲۸ میلیمتر ساخته شده  است.خروجی صدای گوشی ، دوربین مکالمه تصویری ، حسگر Proximity و حسگر نور محیط در بالای صفحه نمایش قرار دارند. از خروجی صدای گوشی بعنوان بلندگو نیز استفاده می شود و تمامی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی  ۱۲۹ گرم وزن دارد و در ابعاد ۹/۱۰ در ۵۱ در ۱۲۸ میلیمتر ساخته شده  است.
خروجی صدای گوشی ، دوربین مکالمه تصویری ، حسگر Proximity و حسگر نور محیط در بالای صفحه نمایش قرار دارند. از خروجی صدای گوشی بعنوان بلندگو نیز استفاده می شود و تمامی این موارد روی سطح براق و مشکی گوشی بخوبی قابل مشاهده است .
یک کلید در طرف چپ گوشی وجود دارد که نرم افزار پخش موسیقی را باز می کند . پورت microUSB نیز در همین طرف گوشی قرار دارد و مانند گوشی کریستال ال جی دارای پوشش محافظ است.
کلید ولوم و کلید دیافراگم در طرف راست BL40 مشاهده می شود. کلید دیافراگم در مقایسه با سایر کلید ها دایره ای شکل و پهن و که استفاده از آن آسان است.
لنز دوربین پنج مگاپیکسلی به همراه فلش LED و حفره ای برای میکروفن در قاب پشت گوشی تعبیه شده است که ضبط بهتر صدا در کلیپ های ویدئویی BL40 را فراهم می کند.
قاب پشت گوشی بطور کشویی به آسانی باز می شود که در زیر آن یک باتری Li-Ion با توان یک هزار میلی آمپری قرار دارد که در حالت آماده به کار ۴۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا شش ساعت دوام می آورد.
صفحه نمایش چهار اینچی لمسی این گوشی قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست. همچنین  لمسی خازنی گوشی از قابلیت multi-touch برخوردار است .
 صفحه نمایش  گوشی BL40 شکلات حتی به یک کوچکترین ضربه نیز واکنش می دهد.
صفحه نمایش دارای یک پوشش شیشه ای خاص است که از آن بخوبی در مقابل خش مراقبت می کند . میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم خورشید برخلاف سایر مدل های ال جی در حد مطلوب است.
حافظه داخلی یک گیگابایتی این گوشی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
گوشی شکلات جدید BL40 ال جی از ارسال و دریافت SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند . SMS
 و MMS ویرایشگر مشترکی دارند . پیام ها در یک لیست استاندارد مرتب شده اند که براساس تاریخ تفکیک می شود . کاربر می تواند از SMS ، MMS یا هشدار بعنوان فیلتر استفاده کند.
این گوشی جدید ال جی به رادیو FM مجهز است که می تواند با هدفون و بلندگو کار کند .
گوشی BL40 ال جی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با لنز Schneider-kreuznach و فلش LED مجهز است . ماکسیمم وضوح دوربین ۲۵۶۰ در۱۹۲۰ پیکسل است که دارای تثبیت کننده تصویر ، geo-tagging ، تشخیص چهره ، چشمک و لبخند نیز است.
گوشی BL40 شکلات ال جی که در تک رنگ مشکی تولید شده  است تا کنون وارد بازار تلفن همراه کشور  نشده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا