دو خبر از پالم ترئوپرو و آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، بر اساس اين دستگاه بسيار باريک است و کمي از سنترو پهن تر و درازتر اما باريک تر از سنترو است و از چهار باند شبکه GMS و سه باند شبکه HSDPA پشتيباني مي کند، از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، بر اساس
اين دستگاه بسيار باريک است و کمي از سنترو پهن تر و درازتر اما باريک تر از سنترو است و از چهار باند شبکه GMS و سه باند شبکه HSDPA پشتيباني مي کند،
از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش TFT لمسي با وضوح تصوير ۳۲۰ x 320 پيکسل ، GPS، Wi-Fi ، دوربين ۲ مگاپيکسلي ، microUSB ، کارت حافظه microSD و microSDHC اشاره کرد.
پردازنده ۴۰۰ MHz ، حافظه ROM 256 مگابايت، حافظه RAM 128 مگابايت و باتري۱۵۰۰ mAh و سيستم عامل ۶.۱ ويندوز موبايل از ديگر قابليت هاي اين گوشي به شمار مي رود.
اطلاعات بيشتر درباره زمان دقيق عرضه اين گوشي هوشمند در سايت سافت پديا ذکر نشده است.
همچنين در خبرها آمده است که نرم افزار رد ياب بسته هاي نرم افزاري موسوم به Package Tracker براي گوشي آيفون به بازار آمد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، همان طور که از نام اين نرم افزار برمي آيد کاربران مي توانند با استفاده از اين نرم افزار بسته هاي نرم افزاري را به طور مستقيم در نمايشگر تلفن همراه آيفون رديابي و پيگيري کنند.
اين نرم افزار که کار با گوشي آيفون را براي کاربران به طور قابل توجهي آسانتر مي کند به قيمت ۹۹/۴ دلار به بازار ارايه شده است.
ارايه نرم افزار هاي مختلف براي آيفون روز به روز افزايش مي يابد و اين تلفن همراه را به وسيله اي همه کاره براي کاربران تبديل مي کند.
تا کنون بيش از ۵۰۰ نرم افزار و برنامه کاربردي براي آيفون نسل سومي به بازار ارايه شده است.
۱۳۵/ ۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا