نمایش گوشی های آی میت از پشت ویترین مغازه ها برچیده شد

 بررسی های خبرنگار موبنا در بازار تلفن همراه حاکی است ، در پی عدم  واردات این گوشی توسط نمایندگان قانونی ، این گوشی ها در بازار کمیاب شده است.واردات گوشی های آی میت حتی توسط قاچاقچیان صورت نمی گیرد.به گفته فروشندگان، انواع گوشی های آی  میت که مدل های قدیمی این برند  محسوب می شوند …

 بررسی های خبرنگار موبنا در بازار تلفن همراه حاکی است ، در پی عدم  واردات این گوشی توسط نمایندگان قانونی ، این گوشی ها در بازار کمیاب شده است.
واردات گوشی های آی میت حتی توسط قاچاقچیان صورت نمی گیرد.
به گفته فروشندگان، انواع گوشی های آی  میت که مدل های قدیمی این برند  محسوب می شوند تنها به صورت کارکرده در بازار موجود است و نو و آک این نوع گوشی ها در بازار موجود نیست.
در این میان کارشناسان حوزه بازار تلفن همراه معتقدند عرضه گوشی های پاکت پی سی از برند هایی همچون  اچ تی سی ، نوکیا، سونی اریکسون و سامسونگ باعث شده جایی برای برند آی‌میت باقی نماند.
آنها معتقدند با  متوقف شدن واردات گوشی های آی میت برند اچ تی سی که در لیست گوشی های هوشمند قرار دارد توانست سهم بازار خود را در این میان افزایش دهد.
از اواخر سال گذشته تا کنون مدل جدیدی از گوشی های آی میت وارد بازار نشده است و تمامی علاقمندان به گوشی های پاکت پی سی به خرید  سایر گوشی ها روی آورده اند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا