وجه نقد سهام مخابرات تا پایان وقت اداری امروز پرداخت می شود

 وی درگفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا گفت: به محض پرداخت مبلغ نقدی خرید سهام مخابرات و انعقاد قرار داد با سازمان خصوصی سازی، مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران برای معرفی صاحبان جدید سهام برپا می شود.وی در عین حال از مذاکره با چند شرکت داخلی و خارجی برای واگذار سهام افراد شرکت مخابرات ایران …

 وی درگفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا گفت: به محض پرداخت مبلغ نقدی خرید سهام مخابرات و انعقاد قرار داد با سازمان خصوصی سازی، مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران برای معرفی صاحبان جدید سهام برپا می شود.
وی در عین حال از مذاکره با چند شرکت داخلی و خارجی برای واگذار سهام افراد شرکت مخابرات ایران خبر داد و گفت: مذاکرات هنوز با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و بانک ملت برای خرید سهام مخابرات قطعی نشده است و قرداد نهایی با این شرکت به روزهای آینده موکول می شود و قطعا ظرف امروز و فردا به توافق نخواهیم رسید.
به گفته وی این دو شرکت علاقه مند به خرید پنج درصد سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران هستند.
به گزارش موبنا ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران در روز پنجم مهرماه جاری به کنسرسیوم ایرانی توسعه اعتماد مبین فروخته شد و این کنسرسیوم موظف شد که در مدت ۳۰ روز کاری از زمان انجام معامله مبلغ ۲۰ درصد قرارداد را پرداخت کند. مابقی این مبلغ نیز در شش قسط باید پرداخت شود.
 128/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا