پیشگامان کویر از خرید سهام مخابرات انصراف داد

یک مقام مسول در روابط عمومی کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به نهایی شدن همکاری برخی شرکت های داخلی با این کنسرسیوم و خرید سهام خرد شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: دعوت به همکاری کنسرسیوم پیشگامان کویر یزد با ارسال نامه ای به این شرکت صورت گرفت. …

یک مقام مسول در روابط عمومی کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به نهایی شدن همکاری برخی شرکت های داخلی با این کنسرسیوم و خرید سهام خرد شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: دعوت به همکاری کنسرسیوم پیشگامان کویر یزد با ارسال نامه ای به این شرکت صورت گرفت. اما از آنجا که این شرکت خواهان خرید سهام مدیریتی مخابرات بود حاضر به خرید سهام خرد آن نشد و رسما از همکاری در این پروژه انصراف داد.

وی گفت: شرکت های دیگری چون شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و بانک ملت خواهان خرید سهام خرد شرکت مخابرات ایران شدند که مذاکرات برای این منظور در مرحله نهایی قرار دارد.

به گزارش موبنا سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران (۵۰ درصد بعلاوه یک سهم ) پنجم آبان ماه توسط کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین خریداری شد که به صورت خرد به متقاضیان حضور در این عرصه فروخته می شود . این کنسرسیوم طبق قرارداد موظف است در ۳۰ روز کاری ۲۰ درصد و مابقی مبلغ قرارداد را در شش قسط پرداخت کند.

ارزش سهام مخابرات هشت هزار میلیارد تومان برآورد شده است و واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران و ۳۳ شرکت تابعه آن در راستای اجرای بند ج سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی صورت گرفت.

۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا