توسعه شبکه ارتباطات زیرساخت توسط بخش خصوصی

محمدرضا نوبری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، اظهار داشت : با توجه به اینکه توسعه شبکه ارتباطات زیرساخت به صورت مقطعی و در زمان مشخصی انجام می شود، در صورتیکه زیرمجموعه مرتبط با شرکت زیرساخت متمایل به انجام این اقدام باشد، این بخش می تواند توسعه شبکه را به عهده بگیرد.وی گفت: با توجه به …

محمدرضا نوبری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، اظهار داشت : با توجه به اینکه توسعه شبکه ارتباطات زیرساخت به صورت مقطعی و در زمان مشخصی انجام می شود، در صورتیکه زیرمجموعه مرتبط با شرکت زیرساخت متمایل به انجام این اقدام باشد، این بخش می تواند توسعه شبکه را به عهده بگیرد.
وی گفت: با توجه به اینکه کوچک سازی دولت در دستورکار قرار دارد، توسعه شبکه زیرساخت باید به بخش خصوصی واگذار شود. با فعال شدن بخش خصوصی در توسعه شبکه زیر ساخت ، کیفیت سرویس ها بالاتر رفته و قیمت ها پایین خواهد آمد .در نتیجه مشارکت مردم بیشتر می شود.
به گزارش موبنا شرکت ارتباطات زیرساخت از سال آتی قصد دارد نگهداری، پشتیبانی و حفاظت فیزیکی تمام مراکز و تجهیزات بین شهری خود را در سطوح استانی، منطقه ای و یا کشوری از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا