مبلغ مورد معامله مخابرات قبل از موعد مقرر پرداخت می شود

محمدرضا مدرس خیابانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان خریداران سهام مخابرات درتلاش است که ۲۰ درصد مبلغ معامله را تا پایان هفته پرداخت کند، اظهار داشت: درغیر این صورت این مبلغ نهایتا تا دوشنبه هفته آینده پرداخت می شود.وی با اشاره به اینکه ۲۰ …

محمدرضا مدرس خیابانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان خریداران سهام مخابرات درتلاش است که ۲۰ درصد مبلغ معامله را تا پایان هفته پرداخت کند، اظهار داشت: درغیر این صورت این مبلغ نهایتا تا دوشنبه هفته آینده پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد اولیه مورد معامله سهام مخابرات ، مبلغ هنگفتی است، گفت: درهر صورت کنسرسیوم تا قبل از موعد مقرر این مبلغ را پرداخت خواهد کرد و پس از پرداخت این مبلغ مراحل بعدی فعالیت یعنی پذیره نویسی سهام توسط کنسرسیوم آغاز می شود.
مدرس خیابانی افزود: کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین با مجموعه ای از شرکت های داخلی و خارجی مذاکراتی داشته و علاقه مند است که از مشارکت دیگران در این عرصه استفاده کند.
مدیرعامل شرکت شهریار مهستان با بیان اینکه پس از پرداخت ۲۰ درصد اولیه معامله سهام بلوکی مخابرات وضعیت شرکا مشخص خواهدشد، افزود: برخی شرکت ها پس از پرداخت ۲۰ درصد اولیه معامله مخابرات آمادگی خود را در زمینه مشارکت اعلام می کنند.
وی خاطرنشان کرد: برخی شرکت های خارجی آمادگی خود را برای مشارکت با سهامداران جدید مخابرات اعلام کردند که در شرایط حاضر درحال بررسی هستیم.
به گزارش موبنا ارزش ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم از سهام شرکت مخابرات مبلغ هشت میلیارد دلار بوده که به بزرگ ترین معامله تاریخ بورس کشور تبدیل شده است.
۸۰ درصد این مبلغ باید در شش قسط توسط کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین متشکل از شرکت های سرمایه گذاری توسعه اعتماد ، شهریار مهستان و گسترش الکترونیک مبین ایران پرداخت شود.
خریداران سهام بلوکی مخابرات از زمان انجام معامله یعنی پنجم مهرماه برای پرداخت ۲۰ درصد اولیه به مدت ۳۰ روز کاری  فرصت دارند.
۱۱۷/۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا