عرضه گوشی اندروید توسط گوگل در هاله ای از ابهام

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سی نت” ،  اگرچه ” اندی روبین” – مدیر ارشد گوگل – عرضه گوشی تلفن همراه اندروید توسط این شرکت را تکذیب کرده است ولی با توجه به موارد مشابه این تکذیبیه تا چه حد پذیرفتنی و قابل اعتماد است.بعنوان مثال مورد مشابه ، گفته …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سی نت” ،  اگرچه ” اندی روبین” – مدیر ارشد گوگل – عرضه گوشی تلفن همراه اندروید توسط این شرکت را تکذیب کرده است ولی با توجه به موارد مشابه این تکذیبیه تا چه حد پذیرفتنی و قابل اعتماد است.
بعنوان مثال مورد مشابه ، گفته شده است  مایکروسافت درنظر دارد پروژه عرضه گوشی های ” پینک” (Project Pink phones ) این شرکت را عملیاتی کند ولی ظاهرا با عرضه گوشی T-Mobile Sidekick شروع پروژه یاد شده ، متوقف شد.
حال سووالی که مطرح می شود این است که آیا گوگل هم درنظر دارد بطور محرمانه و مخفیانه گوشی های تلفن همراه اندروید به بازار عرضه کند؟
اگرچه به نظر می رسد با عرضه چندین مدل گوشی تلفن همراه دارای سیستم عامل اندروید گوگل دیگر نیازی برای گوشی جدید اندروید توسط شرکت گوگل نباشد، با اینجال باید منتظر ماند تا قطعیت این موضوع در آینده اثبات شود.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا