Google Gears به ويندوز موبايل وارد مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، Google Gears به کاربران اجازه مي دهد که از کاربردهاي پايگاه وب استفاده کنند حتي هنگامي که به وب دسترسي ندارند. Google Gears اين امکان را براي گوشي هايي که به ويندوز موبايل مجهزند فراهم مي کند که با سرويس هايي چون Zoho  …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن، Google Gears به کاربران اجازه مي دهد که از کاربردهاي پايگاه وب استفاده کنند حتي هنگامي که به وب دسترسي ندارند.
Google Gears اين امکان را براي گوشي هايي که به ويندوز موبايل مجهزند فراهم مي کند که با سرويس هايي چون Zoho  با سرعت بالا از سرويس دانلود استفاده کنند.
به اين ترتيب بزرگ ترين محدوديت کاربردهاي وب از بين مي رود به اين شکل که کاربران اين امکان را دارند که حتي زماني که به وب دسترسي ندارند از کاربردهاي آن استفاده کنند.
گوگل انتظار دارد که Google Gears موبايل را براي ديگر پلتفورم ها با توانايي مرور وب به زودي ارايه دهد. 
اين سرويس از سايت    http://gears.google.com براي کاربراني که از گوشي هاي هوشمندي که مجهز به ويندوز موبايل ۵ يا ۶ هستند، قابل دانلود است.
Google Gears ، نرم افزار بتاي گوگل که به کاربران امکان  مي دهد به شکل آفلاين به برنامه هاي آنلاين دسترسي  داشته باشند.
به اين ترتيب Google Gears قسمتي از يک سيستم مديريت پايگاه داده را که قدرت ذخيره و بازيافت اطلاعات را دارد با ويندوز موبايل روي دستگاه تلفن همراه نصب مي کند. 
Google Gears اين امکان را فراهم مي کند که از کاربران زماني که آفلاين هستند از صفحات وب و ذخاير آن بيش از سرويس هاي آنلاين استفاده کرد.
۱۳۵/۱۴ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا