نتیجه مزایده انتخاب پیمانکاران خدمات ارزش افزوده همراه اول اعلام می شود

امیر جلیلوند به خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت: شرکت ارتباطات سیار در این مزایده ، تولید محتوا را به دو بخش ارسال پیام کوتاه انبوه و خدمات ارزش افزوده تفکیک کرده و به صورت مجزا برگزار می کند.وی ادامه داد: در مزایده پیامک انبوه چهار گروه مشخص شده است که از هر گروه یک شرکت به عنوان پیمانکار …

امیر جلیلوند به خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت: شرکت ارتباطات سیار در این مزایده ، تولید محتوا را به دو بخش ارسال پیام کوتاه انبوه و خدمات ارزش افزوده تفکیک کرده و به صورت مجزا برگزار می کند.
وی ادامه داد: در مزایده پیامک انبوه چهار گروه مشخص شده است که از هر گروه یک شرکت به عنوان پیمانکار انتخاب خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز با بیان اینکه هنوز شرایط برگزاری مزایده انتخاب پیمانکاران خدمات ارزش افزوده و زمان فراخوان آن توسط شرکت ارتباطات سیار اعلام نشده است ،گفت: تا زمانی که تکلیف برندگان این مزایده ها مشخص نشود،  سه شرکت فعلی با همان شرایط سابق به مشتریان خود سرویس خواهند داد.
به گفته جلیلوند تداوم همکاری CP ها با مشتریان فعلی به سیاست های شرکت ارتباطات سیار و نتایج این مزایده بستگی خواهد داشت.
 سه شرکت آتیه داده پرداز، مگفا و رهیاب متولی ارسال پیام کوتاه (content provider) هستند . به دلیل فرا رسیدن زمان اتمام قرارداد آن ها ، قرار است مزایده انتخاب پیمانکار برگزار شود.
سازمان ها و موسسات برای تولید محتوا با پیام کوتاه در زمینه های مختلف می توانند متناسب با نیازهایی که دارند به سه شرکت موجود و در آینده به برندگان این مزایده مراجعه کنند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا