جهانگیر سیدعباسی: آمریکا امروز بهتر بازی می کند

جهانگیر سیدعباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی نتیجه و شرایط بازی دوم بسیار سخت است. آمریکا تیمی نیست که با یک بازی ضعیف شود. واقعا ملی پوشان ایران در بازی دیروز کیفیت و سطح والیبال ایران را در معرض دید جهانیان گذاشتند. فدراسیون جهانی هم از کار بزرگ تیم ایران …

جهانگیر سیدعباسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی نتیجه و شرایط بازی دوم بسیار سخت است. آمریکا تیمی نیست که با یک بازی ضعیف شود. واقعا ملی پوشان ایران در بازی دیروز کیفیت و سطح والیبال ایران را در معرض دید جهانیان گذاشتند. فدراسیون جهانی هم از کار بزرگ تیم ایران تجلیل کرد. ما براستی بازی خیلی خوبی را مبتنی بر توانایی فردی بازیکنان ارائه دادیم.

وی افزود: معتقدم تیم ایران در بازی دوم هم برابر آمریکا شانس زیادی دارد. البته آمریکایی ها در دومین دیدار بهتر بازی می کنند. آن ها با محیط و فضای سالن بهتر آشنا شده‌اند و بعد از چندین روز اقامت در تهران با جو ایران تطبیق پیدا می کنند.

کارشناس والیبال ایران تاکید کرد: وقتی تیم ملی در چهار بازی نخست‌اش باخت، گفتم که باید صبور باشیم و در ادامه توانایی ایران را ببینیم. حالا هم معتقدم ما روز به روز نوسان کمتری خواهیم داشت. توانایی تیم ایران خیلی بهتر از آن است که در چهار بازی نخست دیدیم. ما دریافت‌های خوبی انجام دادیم. قائمی برای اولین بار در منطقه چهار بازی می کرد و بسیار موثر بود.

وی با تحسین عملکرد بازیکنان ایران گفت: دریافت های بازیکنان ما عالی بود. سعید معروف نمایش خارق العاده‌ای در این دیدار داشت. موسوی هم آن سرعتی زن همیشگی و جهانی بود. ما در دفاع روی تور و دفاع کناری عالی بودیم. اتفاقی که در آمریکا افتاد بر عکس شد و ما به آن ها فرصت دادیم کار کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا