اسلواکی: افراط‌گرایی و ملی‌گرایی یکپارچگی اتحادیه اروپا را از بین می‌برد

آندری کیسکا، رییس‌جمهوری اسلواکی در جریان سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی گلوبسک اعلام کرد: تمایل به افراط‌گرایی و فشار تبلیعاتی نقطه مشترکی دارند و آن این که هر دو زمانی آغاز می‌شوند که مردم از توانایی ما در اداره امور سردرگم شوند. وی ادامه داد:‌ به همین دلیل است که توجه به رشد اقتصادی و …

آندری کیسکا، رییس‌جمهوری اسلواکی در جریان سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی گلوبسک اعلام کرد: تمایل به افراط‌گرایی و فشار تبلیعاتی نقطه مشترکی دارند و آن این که هر دو زمانی آغاز می‌شوند که مردم از توانایی ما در اداره امور سردرگم شوند.

وی ادامه داد:‌ به همین دلیل است که توجه به رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای جوانان و در کنار آن توجه به وضع مالی عمومی در شرایط کنونی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

کیسکا تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید با چالش‌های مهم دیگری نیز رویارو شود که از آن جمله می‌توان به بحران مالی یونان و مذاکرات بر سر اصلاحات در اتحادیه اروپا اشاره کرد.

رییس‌جمهوری اسلواکی تصریح کرد: باید سعی کنیم از این موضوع اطمینان حاصل شود که چالش‌های کنونی باعث تضعیف و یا از میان رفتن تدریجی پروژه اروپایی ما نشود.

وی اظهار کرد: مساله رسیدگی به اوضاع پناهندگان امروز یک مشکل اروپایی است اما در صورتی که ما همکاری لازم را با یکدیگر نداشته باشیم، در آینده به یک مشکل جهانی تبدیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا