استفاده از وب موبایلی افزایش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، با توجه به افزایش ترافیک داده های موبایلی درخواست برای تجهیزات مخابراتی هم افزایش یافته است.شرکت اپرا اعلام کرد که ترفیک داده های جهانی از طریق مرورگر موبایلی از ماه اوت تا سپتامبر به شدت افزایش یافته به طوری که ترافیک داده ها با استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، با توجه به افزایش ترافیک داده های موبایلی درخواست برای تجهیزات مخابراتی هم افزایش یافته است.
شرکت اپرا اعلام کرد که ترفیک داده های جهانی از طریق مرورگر موبایلی از ماه اوت تا سپتامبر به شدت افزایش یافته به طوری که ترافیک داده ها با استفاده از مرورگر اپرا در این مدت زمان نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.
بازار اینترنت موبایلی از سال ۲۰۰۷ با ورود آیفون شکل گرفت و پس از آن همه شرکت های تولید کننده گوشی به ساخت گوشی هایی که امکان دسترسی به اینترنت را داشته باشند پرداختند.
بر اساس این گزارش مرورگر موبایل بر روی بیش از ۲ میلیارد دستگاه گوشی نصب شده است.
اپراتورهای بی سیم با ارایه مرورگر های موبایلی به درآمد هنگفتی دست یافته اند و نیز شبکه های اجتماعی هم از این افزایش درآمد بی بهره نمانده اند.
بر اساس گزارش اپرا تنها در ۱۰ کشور هر ساله کاربران اینترنت موبایلی ۸.۱ میلیارد دلار درآمد به همراه دارند.
به این ترتیب گفته می شود که مرورگر آیفون طی ماه گذشته ۲۱.۲ درصد بازار را در اختیار دارد و مرورگر نوکیا ۲۰.۸ درصد بازار را تسخیر کرده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا