چهارمین مانور پدافند غیرعامل توسط شرکت زیرساخت اجرا شد

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیر کل حراست و دبیر کمیته بخشی پدافند غیرعامل این شرکت روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود:در این مانور راهیابی درست کل ترافیک SC اول به مرکز SC دوم همدان ، تغییرات کیفیت سرویس در این راهیابی و برآورد شمار کانال های …

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیر کل حراست و دبیر کمیته بخشی پدافند غیرعامل این شرکت روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود:در این مانور راهیابی درست کل ترافیک SC اول به مرکز SC دوم همدان ، تغییرات کیفیت سرویس در این راهیابی و برآورد شمار کانال های موجود برای انتقال ترافیک اضافی ، اخذ تمهیدات لازم در شرایط مشابه و همچنین احتمال رویداد اتفاقات پیش بینی نشده، مورد بررسی قرارگرفت.
” اسداله همتی” افزود: به زودی مانور پنجم پدافند غیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با مسدودسازی کامل مراکز SC در یکی از استان ها همزمان با مسدود سازی تمامی ارتباطات مرکز بین الملل اجرا خواهد شد.
وی افزود:مانورهای پدافند غیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش تجهیزات سوئیچ ، انتقال و اطلاعات(دیتا) این شرکت اجرا می شود.
همتی گفت:این مانورها در بخش سوئیچ ایجاد شبکه MESH و تنوع در شمار مسیرهای سوئیچ را مورد بررسی قرار می دهد ، د ر بخش انتقال نیز افزایش شمار مسیرهای منتهی به مراکز و حفظ و تقویت سامانه های مورد استفاده شامل فیبرنوری ، رادیو و ماهواره، مورد توجه قرار می گیرد. دبیر کمیته بخشی پدافند غیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه توضیح داد:در حوزه دیتا نیز تنوع سامانه های مورد استفاده با اجرای پروژه IP/MPLS ، استفاده از شبکه MESH و استفاده از روترهای جمع کننده استانی برای ایجاد شبکه لایه ای مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
گفتنی است، هر اقدام غیرمسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن شود، پدافند غیرعامل خوانده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا