ترفند جدید فروشندگان گوشی در بازار تلفن همراه

 “علی نظری”  یکی از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که برخی از افراد سودجو در بازار جمهوری تهران مبالغی بین ۳۰تا ۶۰ هزار تومان بابت به اصطلاح به روزرسانی گوشی از خریداران دریافت می کنند.وی افزود: این افراد که عموما گوشی هایی با برندهای معتبر …

 “علی نظری”  یکی از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که برخی از افراد سودجو در بازار جمهوری تهران مبالغی بین ۳۰تا ۶۰ هزار تومان بابت به اصطلاح به روزرسانی گوشی از خریداران دریافت می کنند.
وی افزود: این افراد که عموما گوشی هایی با برندهای معتبر از جمله  نوکیا و سونی اریکسون را با گارانتی متفرقه و با قیمت پایین تراز بازار به فروش می رسانند، به بهانه ” به  روز کردن” این گوشی ها از مشترکان مبالغ بالایی دریافت می کنند که این امر نارضایتی اکثر مشتریان را به دنبال داشته است.
این فعال بازار ادامه داد: برای به روز رسانی و نصب نرم افزار گوشی های گران قیمت مبالغ بالاتری تا سقف ۳۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.
نظری تصریح کرد: به روز رسانی گوشی بهانه ای برای اخذ پول از خریداران است و این فروشندگان عملا هیچ کاری بر روی گوشی مشتریان انجام نمی دهند.
دست اندرکاران بازار تلفن همراه به مشتریان توصیه می کنند برای خرید گوشی های مورد نظر به  مراکز معتبر و نمایندگی های فروش قانونی مراجعه کنند و بابت به روز رسانی کردن گوشی هزینه ای پرداخت نکنند.
۱۲۸/۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا