جلسه هیات مدیره موسسه جهانی بانک های پس انداز با حضور ایران برگزار می شود

محمود افضلی – مدیرعامل پست بانک ایران – در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در این باره اظهار داشت : موسسه جهانی بانک های پس انداز یکی از موسسات زیرمجموعه سازمان ملل است که با هدف توسعه خرده بانکداری و خدمات پس انداز در دنیا تاسیس شده است که شرکت پست بانک ایران …

محمود افضلی – مدیرعامل پست بانک ایران – در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در این باره اظهار داشت : موسسه جهانی بانک های پس انداز یکی از موسسات زیرمجموعه سازمان ملل است که با هدف توسعه خرده بانکداری و خدمات پس انداز در دنیا تاسیس شده است که شرکت پست بانک ایران به دلیل فعالیت های موفقی که در این حوزه داشته به عنوان عضو هیات مدیره در این موسسه برگزیده شده است.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: جلسات هیات مدیره موسسه جهانی بانک های پس انداز هر سه ماه یکبار برگزار می شود که مقر آن در بروکسل است .
وی با بیان اینکه جلسه هیات مدیره جهانی بانک های پس انداز ۱۵ آبان ماه برگزار می شود ، خاطرنشان کرد: این سازمان دارای ۱۰۵ عضو بوده که پست بانک ایران یکی از پنج عضو هیات مدیره این موسسه است.
اواسط مردادماه سال جاری محمود افضلی – رییس هیات مدیره و مدیر عامل پست بانک ایران – از سوی کریس دونوز مدیرعامل موسسه جهانی بانک های پس انداز ( WSBI ) به عنوان عضو هیات مدیره این موسسه منصوب شد.
براساس مفاد بند ۱۴ قوانین و مقررات موسسه جهانی بانک های پس انداز ، اعضاء نه تنها ملزم به همکاری در پیشبرد اهداف جهانی این سازمان هستنند بلکه باید به طور فعال به نمایندگی از طرف دیگر اعضاء در جلسات هیات مدیره شرکت موثر و مستمری داشته باشند.
تعریف و تحلیل سیاست های عمومی موسسه جهانی بانک های پس انداز با الهام از اساسنامه و قوانین موجود ، تعریف موقعیت آن در مقابل طرف های سوم ، شرکت و همکاری در تنظیم و ارائه بودجه پیشنهادی و تهیه گزارش سالیانه ، انتخاب و انتصاب رئیس کل ، معاون خزانه دار و همچنین اعضای سازمان ها و دفاتر مشترک و گروه بانک های پس انداز ESBG از فعالیت هایی است که این موسسه برای راهیابی به قلل رفیع بانکداری بین المللی و در خدمت به تمامی شهروندان دهکده جهانی گام بر می دارند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا