واردات نمایندگان قانونی به حداقل رسیده است

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با گسترش فعالیت قاچاقچیان و عرضه انواع گوشی ها دربازار جایی برای فعالیت نمایندگان قانونی باقی نمانده است.“حسین پاینده” افزود: با وجود شرایط کنونی این بازار بی سروسامان شرکت های قانونی تنها گوشی های ارزان قیمت وارد بازار می کنند.در …

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با گسترش فعالیت قاچاقچیان و عرضه انواع گوشی ها دربازار جایی برای فعالیت نمایندگان قانونی باقی نمانده است.
“حسین پاینده” افزود: با وجود شرایط کنونی این بازار بی سروسامان شرکت های قانونی تنها گوشی های ارزان قیمت وارد بازار می کنند.
در همین حال مدیرفروش شرکت سیتادل تلکام گفت: با توجه به شرایط فعلی که بازار تلفن همراه مملو از گوشی های قاچاق و بی کیفیت شده است تمایل مشتریان برای گوشی های گارانتی دار کاهش یافته است.
“ایمان سلطانی” افزود: این شرکت به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و بی توجهی مسولان دولتی در برابر واردات غیرقانونی این کالای ارتباطی دیگر نمی تواند همانند سابق به فعالیت خود ادامه دهد.
وی افزود: این شرکت هم اکنون گوشی های موجود در انبار را روانه بازار می کند و برای واردات آینده تنها به صورت محدودی گوشی وارد بازار می کند.
در این میان” محمود بهجتی اردکانی” مدیرعامل شرکت ارکان ارتباطات عرضه کننده رسمی گوشی های نوکیا معتقد است که به دلیل تعرفه بالا و عدم مبارزه با فعلان غیرقانونی شاهد استمرار بی سروسامانی این بازار ۴۶ میلیون مشترک ایرانی هستیم.
به گفته مدیران فوق تنها شرکت های قانونی در صورتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند که تعرفه واردات گوشی تلفن همراه به ۱۰ و یا ۴ درصد برسد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا