افزایش بروزرسانی اطلاعات شخصی درشبکه های اجتماعی

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این گزارش که توسط موسسه تحقیقاتی Pew انجام شده نشان می دهد ۱۹ درصد کاربران اینترنت در ماه اوت و سپتامبر (مرداد و شهریور) اعلام کرده اند که از سرویس های آنلاین همچون توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی برای به روز رسانی اطلاعات …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این گزارش که توسط موسسه تحقیقاتی Pew انجام شده نشان می دهد ۱۹ درصد کاربران اینترنت در ماه اوت و سپتامبر (مرداد و شهریور) اعلام کرده اند که از سرویس های آنلاین همچون توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی برای به روز رسانی اطلاعات شخصی خود بر روی اینترنت استفاده کرده اند.
این آمار نسبت به آمارهای پیشین افزایش چشمگیری داشته است. به طوری که در ماه سپتامبر ۲۰۰۸ (شهرویور ۷۸) تا آوریل ۲۰۰۹ (فروردین ۸۸) فقط ۱۱ درصد کاربران اینترنت اعلام کردند که اطلاعات شخصی خود را در وب سایت های شبکه اجتماعی به روز کرده اند.
بر اساس گزارش Pew ، ۳۵ درصد کاربران اینترنتی که پیشتر از یک وب سایت شبکه اجتماعی همچون مای اسپیس و فیس بوک استفاده می کردند هم اکنون از وب سایت توییتر نیز استفاده می کنند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا