صنعتIT هر ۶۰ ماه یک بار متحول می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» تمامی شعب NIIT که در زمینه IT فعالیت می‌کند با شعار توسعه در زمینه IT با عضویت ۱۰ شرکت ایرانی و دوتن از اعضای شرکت NIIT و سفیر هند افتتاح شد.بنابراین گزارش محمد اطرج مدیر عامل شرکت سیتکو در این برنامه گفت: شرکت NIIT رتبه ۱۵شرکت‌های آموزشی …

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» تمامی شعب NIIT که در زمینه IT فعالیت می‌کند با شعار توسعه در زمینه IT با عضویت ۱۰ شرکت ایرانی و دوتن از اعضای شرکت NIIT و سفیر هند افتتاح شد.
بنابراین گزارش محمد اطرج مدیر عامل شرکت سیتکو در این برنامه گفت: شرکت NIIT رتبه ۱۵شرکت‌های آموزشی در کل دنیا و رتبه اول در آسیا را دارد.
وی اظهار داشت: این شرکت با آموزش‌های IT شروع به کار کرده است و در حال حاضر در زمینه‌های مشاوره مدیریتی و مشاوره در زمینه فعالیت IT و غیره فعالیت می‌کند.
اطرج افزود: در ایران حدود شش سال پیش ۱۹ کشور در اصفهان شرکتی در زمینه IT به نام آموزش علوم و فنون سروش سپاهان (سیتکو) تاسیس کردند.
مدیر عامل شرکت سیتکو خاطر نشان کرد: ایده اولیه شروع NIIT بحث حفظ و ارتقای نیروهای متخصص موجود شرکت‌ها و دوم این که نیروهای جدید و کارآمد چگونه جذب کنیم به خصوص درد شرکت‌های دانش‌محور که مبنای آن نیروی انسانی است این بحث حیاتی است.
اگر در شرکت‌های دانش‌محور نیروی انسانی متخصص وجود داشته باشد به همه جا دست می‌یابد.
نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه است و چگونه ارزش‌گذاری کنیم چون دنیا به سمت شرکت‌های دانش‌محور می‌رود.
در دنیا این بخش در حوزه مؤسسات فنی و حرفه‌ای متناسب با نیازهای جامعه دانشگاه آزاد همان الگوی دانشگا‌ه‌های دولتی را گرفته است که مشکلی را در این خصوص حل نکرد.
دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی محتوای دانشگاهی را گرفت و همان دوره‌ها را برگزار کرد.
صنعت چیزی که نیاز دارد دانشی است که متمرکز روی شغل باشد. هیچ صنعتی به روز نمی‌شود مخصوصا IT که در هر ۶۰ ماه یک بار متحول می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا