میانگین سنی کاربران شبکه های اجتماعی مشخص شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس این گزارش  37 درصد  کاربرانی که ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند از سرویس توییتر استفاده می کنند در حالی که میانگین سنی کاربران توییتر ۳۱ سال تعیین شده است.میانگین سنی برای کاربران اینترنت ۴۱ سال در نظر گرفته شده، میانگین سنی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس این گزارش  37 درصد  کاربرانی که ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند از سرویس توییتر استفاده می کنند در حالی که میانگین سنی کاربران توییتر ۳۱ سال تعیین شده است.
میانگین سنی برای کاربران اینترنت ۴۱ سال در نظر گرفته شده، میانگین سنی برای کاربران اینترنت بی سیم ۳۷ سال مشخص شده و میانگین سنی برای دسترسی به شبکه های اجتماعی ۳۴ سال تعیین شده است.
میانگین سنی برای کاربران مای اسپیس ۲۶ سال، میانگین سنی برای کاربرانی که به وب سایت LinkedIn دسترسی می یابند ۳۹ سال و میانگین سنی کاربران فیس بوک ۳۳ سال تعیین شده است.
بر اساس این گزارش ۳۵ درصد کاربران اینترنت با استفاده از چهار دستگاه که امکان اتصال به اینترنت را دارند همچون یک لپ تاپ، یک تلفن همراه، یک کنسول بازی یا یک دستگاه کیندل برای دسترسی به توییتر استفاده می کنند این در حالی است که ۲۸ درصد با سه دستگاه ، ۱۹ درصد با دو دستگاه و ۱۰ درصد با یک دستگاه به این وب سایت اجتماعی متصل می شوند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا