رومینگ شبکه اسپادان سراسری می شود

شهرام ستایش در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: این اپراتوربرای سراسری کردن شبکه رومینگ خود را با اپراتورهای داخلی در حال مذاکره است.وی گفت:مذاکره اسپادان با تالیا و اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان درزمینه برقراری رومینگ داخلی درحال نهایی شدن است.ستایش اظهارداشت : همچنین اسپادان برای برقراری رومینگ با …

شهرام ستایش در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: این اپراتوربرای سراسری کردن شبکه رومینگ خود را با اپراتورهای داخلی در حال مذاکره است.
وی گفت:مذاکره اسپادان با تالیا و اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان درزمینه برقراری رومینگ داخلی درحال نهایی شدن است.
ستایش اظهارداشت : همچنین اسپادان برای برقراری رومینگ با همراه اول اول مذاکراتی را داشته که درحال حاضر به نتایج نهایی  دراین زمینه حاصل نشده است.  
شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان نخستین شرکت مخابرات غیردولتی است که در زمینه ارایه خدمات ارتباطی تلفن همراه استاندارد gsm در محدوده استان اصفهان فعالیت می کند.
این شرکت با مشارکت شرکت مخابرات استان اصفهان (tce)، شرکت tmi مالزی و شرکت صنایع مخابراتی راه دور ایران، با هدف طراحی، نصب، راه اندازی، توسعه، ارایه خدمات و بهرهبرداری از شبکه تلفن همراه و انجام تمامی فعالیت های مربوط تاسیس شده است.
۴۹درصد سهام اپراتور تلفن همراه اسپادان متعلق به شرکت مالزیایی tmi بوده و ۴۹ درصد آن نیز به شرکت مخابرات ایران و ۲ درصد نیز به صنایع مخابراتی راه دور (iti ) تعلق دارد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا