فروش بازی های ویدیویی یک درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس گزارش NPD با افزایش یک درصدی فروش بازی های ویدیویی ظاهرا وضعیت نابسامان بازار به حالت عادی بازگشته است.فروش نرم افزار و سخت افزار بازی های ویدیویی در آمریکا به ۱.۲۸ میلیارد دلار رسید این در حالی است که فروش این بازی ها …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس گزارش NPD با افزایش یک درصدی فروش بازی های ویدیویی ظاهرا وضعیت نابسامان بازار به حالت عادی بازگشته است.
فروش نرم افزار و سخت افزار بازی های ویدیویی در آمریکا به ۱.۲۸ میلیارد دلار رسید این در حالی است که فروش این بازی ها در طول مدت زمان مشابه سال قبل ۱.۲۷ میلیارد دلار اعلام شده بود.
بر اساس گزارش NPD در ماه سپتامبر بهترین عملکرد برای فروش بازی های ویدیویی از دو سال پیش درست از زمانی که بازی “Halo 3”  منتشر شد و سه میلیون کپی از آن تا پایان همان ماه عرضه فروخته شد تا کنون ثبت شده است. افزایش درآمد با افزایش متوسط قیمت فروش در همه بخش ها به استثنای بخش سخت افزاری کنسول های بازی افزایش یافت به طوری که میانگین قیمت فروش بخش سخت افزاری کنسول های بازی نسبت به ماه سپتامبر سال گذشته ۸ درصد کاهش یافت.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا