گوگل سرویسی برای کتابخوانها ارایه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرویس Google Editions به کاربران کتاب های الکترونیکی امکان می دهد که بر روی تلفن های همراه و دیگر دستگاه ها این کتاب ها را دانلود کنند و به این ترتیب خوانندگان به نیم میلیون نشریه و کتاب تا سال آینده دسترسی خواهند داشت. …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرویس Google Editions به کاربران کتاب های الکترونیکی امکان می دهد که بر روی تلفن های همراه و دیگر دستگاه ها این کتاب ها را دانلود کنند و به این ترتیب خوانندگان به نیم میلیون نشریه و کتاب تا سال آینده دسترسی خواهند داشت.
سخنگوی بخش آلمانی گوگل می گوید به این شکل گوگل با دستگاه کتابخوان کیندل آمازون و تعداد زیادی از این دستگاه ها از جمله تلفن های همراه می تواند تعامل داشته باشد.
به این شکل کتاب های الکترونیکی توسط گوگل و همکارانش با استفاده از هر دستگاهی که امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد از گوشی های هوشمند گرفته تا دستگاه های در حال رشدی همچون کتابخوان های الکترونیکی و  رایانه های شخصی قابل دسترسی است.
گوگل می گوید در ماه ژوئن امسال اقدام به برنامه ریزی برای فروش نسخه های الکترونیکی کتاب های آنلاین برای سال جاری کرد اما ظاهرا با مشکلاتی در این زمینه روبه رو شد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا