فروش قالب ابزار زنی ساختمانی نما

یکی از روشهای ماشین کاری سایشی، سنگ زنی می باشد که در زمینه های مختلفی از مهندسی کاربرد دارد.

دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی برای فرآیند سنگ زنی انواع سنگهای ساختمانی وجود دارند که برای هر یک از آنها قالب ابزار زنی با اندازه های متفاوت طراحی و تولید شده است.

انواع ماشینهایی که در عملیات سنگ زنی تخت از آنها استفاده می کنند شامل موارد زیر می باشد:

  1. ماشین سنگ تخت با محوری افقی: این نوع ماشین دارای محوری می باشد که به شکل افقی یاتاقان بندی شده است.

به صورت کلی می توان گقت که این ماشینها دارای میز گردان یا مستطیل شکل هستند که در این روش عمل سنگ زنی به وسیه محیط سنگ صورت می گیرد.

  1. ماشین سنگ تخت با محوری عمودی: این ماشین دارای اسپیندل عمودی است و طراحی آن به گونه ای است که روی یک اسپیندل عمودی سنگ سنباده نوع دو استوانه ای نصب می گردد.

نحوه عملکرد ماشین تخت با محور عمودی در قالب ابزار زنی ساختمانی به این شکل است که در هنگام بار دادن سنگ آهن روی قطعه کار، اسپیندل عمودی به طرف پایین حرکت کرده و موجب کنترل می شود.

 

توجه داشته باشید که قطعات نصب شده روی میز مغناطیسی گردان پس از اینکه کامل به میز چسبیدند برای عملیات بهره برداری آماده می شوند.

سنگ زنی استوانه ای یا محوری خود به دو نوع سنگ زنی سطوح خارجی و داخلی تقسیم می شود.

حرکات اصلی که در سنگ زنی محوری صورت می گیرد به شرح زیر می باشند:

  1. اولین حرکت شامل چرخش قطعات کار به دور میله می باشد.
  2. دومین حرکت چرخش سنگ سنباده است.
  3. حرکت به داخل و خارج قطعه کار سومین حرکت در سنگ زنی محوری است.
  4. آخرین حرکت شامل حرکت عرضی چرخ می باشد که روی قطعه کار انجام می شود.

 

قالب ابزار زنی سنگ نما

یکی از بیشترین کاربردها برای ساختمان قالب ابزار زنی سنگ مرمریت برای نما است چرا که به ساختمان نمای زیبایی می دهد و برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است، البته برای سنگ نما بیشتر از دستگاه مخصوص استفاده می کنند که الان با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های اتوماتیکی در بازار موجود است که این کار بسیار راحت تر کرده است که قیمت این دستگاه هم بسیار بالاست.

قالب ابزار زنی سنگ نما با بقیه قالبها متفاوت است و کاربرد آن بسیار منعطف تر و ساده تر است، البته سنگ نما نیز از مقاومت بیشتری برخوردار است و کار با آن نیاز به ظرافت خاصی ندارد.

فروش قالب ابزار زنی ساختمانی نما

بعد از اجرای کار با قالب ابزار زنی نما به طور کلی برای نمای بهتر و ظاهری شکیل تر از براق کننده هایی استفاده می کنند تا نمای بیشتر به کار بدهد که به آن پولیش نیز می گویند که نامهای دیگر آن نیز پولیش زرینی است.

نوع دیگری از قالب برای ابزار زنی وجود دارد که به آن قالب پروفیل می گونید و به شدت برای سنگ تراورتن و مرمریت مناسب است و از آن استفاده می کنند، و به راحتی برای آسانی کار فرد بر روی دستگاه نصب می شود و نصبت به بقیه قالبها از کارآیی بالاتری برخوردار هستند.

به طور معمول سنگ زنی به معنی این است که سنگ را تراش داده و به شکل دلخواهی در میاورند و سنگ را به طرحی که مشتری نیاز دارند در می آورند، به عنوان مثال تراش دادن لبه پله، ساخت مجسمه و غیره.

 

فروش قالب ابزار زنی سنگ

در شهرهای مختلف مراکز معتبری وجود دارند که به فروش قالب ابزار زنی سنگ مشغول می باشند و این وظیفه را به صورت جدی پیگیری می نمایند.

هر زمانی که می خواهید طرحهای زیبا خلق نمایید به این فکر می افتید که با استفاده از وسایل مناسبی می توانید اقدام به این عمل نمایید.

افراد حاذقی در این زمینه کار می کنند که بسیار حرفه ای از نیازهای مشتریان با خبر می باشند و به همین منظور ابزاری را تولید می نمایند تا بتواند به خوبی جوابگوی نیاز آنها باشد.

فروش قالب ابزار زنی ساختمانی نما

با توجه به پیشرفته شدن دستگاه ها و بالا رفتن فروش قالب ابزار زنی این امکان وجود دارد تا هر طرح و شکلی را به آن بدهید و با استفاده از هوش مصنوعی پردازشی اجمالی بر روی آنها اعمال شود و قطعه ی مورد نظر تحویل گردد.

استفاده از این محصولات موجب می شود تا کار نهایی کاملا مطابق با طرح اولیه در بیاید که این موضوع به کیفیت بالای تولید بر می گردد همانطور که گفته شد مراکز گوناگونی به ساخت این ابزار مشغول می باشند که همه ی آنها محصول درجه یک تولید نمی کنند.

در اصل این یک موضوع آزمایش شده می باشد به دلیل اینکه افرادی که در صنعت تجربه ی بالایی دارند هرگز سعی نمی کنند تا محصولی را به شما عرضه کنند که کیفیت قابل قبول را نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا