این سرویس تا پایان سال برای پنج هزار متقاضی ارائه می‌شود

صابر فیضی – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وضعیت انجام تست‌های سرویس تلویزیون اینترنتی را ایده‌آل توصیف کرده و اظهار کرد: اگر شرایط همین‌گونه پیش برود می‌توانیم با صدا و سیما وارد بحث شویم.به گفته او درباره‌ زمان انجام این پروژه‌ باید گفت که این موضوع …

صابر فیضی – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وضعیت انجام تست‌های سرویس تلویزیون اینترنتی را ایده‌آل توصیف کرده و اظهار کرد: اگر شرایط همین‌گونه پیش برود می‌توانیم با صدا و سیما وارد بحث شویم.
به گفته او درباره‌ زمان انجام این پروژه‌ باید گفت که این موضوع به صدا و سیما بستگی دارد و از اختیارات ما خارج است زیرا در کشور محتوای تصویری به عهده صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی با بیان این که تا پایان سال این سرویس برای پنج هزار متقاضی آماده ارائه می‌شود که به صورت آزمایشی است، ابراز کرد: لایه‌ انتهایی این موضوع هم برای شرکت‌های ندا و ISPها است؛ یعنی این طرح اگر نهایی و اجرایی شود مشترک به یک ISP یا شرکت ندا مراجعه کرده و آن را دریافت می‌کند.
فیضی تاکید کرد: محتوای لازم در این زمینه را صدا و سیما تهیه می‌کند و کسی در آن دخالتی ندارد اما انتقال آن تا لایه انتهایی را مخابرات انجام می‌دهد و لایه انتهایی تا خانه‌ها را شرکتهای اینترنتی انجام خواهند داد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تعرفه‌ استفاده از این سرویس‌ گفت: قیمت آن به سرویس‌هایی بستگی دارد که برروی آن تعریف می‌شود که می‌توان همزمان اینترنت یا اینترنت داشته باشد و خروجی آن نیز به سمت تلویزیون یا رایانه است و در واقع مانند دستگاه ویدئو عمل می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا