همزمان با فصل گرما ، بازار گوشی گرم می شود

“ابراهیم درستی ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری  موبنا اظهار داشت: با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها امید می رود بازار این کالای دیجیتالی و ارتباطی رونق از دست رفته خود را بازیابد و به بازاری گرم و پررونق تبدیل شود.وی افزود: بازار تلفن همراه پایتخت در ما ههای ابتدایی سال جدید …

“ابراهیم درستی ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری  موبنا اظهار داشت: با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها امید می رود بازار این کالای دیجیتالی و ارتباطی رونق از دست رفته خود را بازیابد و به بازاری گرم و پررونق تبدیل شود.
وی افزود: بازار تلفن همراه پایتخت در ما ههای ابتدایی سال جدید به دلیل کاهش تقاضا به بازاری کم رونق تبدیل شده اما انتظار می رود همانند سالهای گذشته با شروع فصل تابستان میزان تقاضا در این بازار افزایش یابد.
وی ادامه داد: افزایش قمیت  گوشی ها در فصل تابستان قاعدتاً فصلی است و با کاهش تقاضا دوباره بازار به روال عادی خود برمی گردد.
درستی  افزود: مدتی است که بازار تلفن همراه با تاثیر از کاهش قدرت خرید مردم روزهای بی رونقی را سپری می کند که امیدواریم بزودی رکود در این بازار پرمصرف از بین برود.
همچنین رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران با اشاره به  استاندارد کالاهای وارداتی گفت: سازمان استاندارد  باید در رابطه با کالاهایی که وارد  کشور می شوند کنترل بیشتری داشته باشد و تنها به کالاهای با کیفیت و استاندارد اجازه ورود بدهند و از ورود کالاهای بی کیفیتی که از استاندارد مناسبی برخوردار نیستند، جلوگیری کند.
 ۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا