اپل نرم افزار رایگان عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، به گزارش وب سایت Daring Fireball ، اپل به یک سری از شرکت ها که نرم افزار بر روی AppStore قرار می دهند اعلام کرد یک سری از سرویس ها و نرم افزارهایشان را می تواند به شکل رایگان برای آیفون عرضه کنند.این تغییر …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، به گزارش وب سایت Daring Fireball ، اپل به یک سری از شرکت ها که نرم افزار بر روی AppStore قرار می دهند اعلام کرد یک سری از سرویس ها و نرم افزارهایشان را می تواند به شکل رایگان برای آیفون عرضه کنند.
این تغییر سیاست به ارایه دهندگان محتوا امکان می دهد که نرم افزارهای رایگانی را برای گوشی آی فون ارایه دهنده و به این شکل کاربران برای خرید محتواهای اضافی از این فروشگاه تحریک می شوند.
پیش از این ارایه دهندگان محتوا باید دو نسخه مجزا از نرم افزارهایشان یک نسخه با قیمت کامل و یک نمونه کوچک برای تمایز قایل شدن در طرح قیمت گذاری نرم افزارها در فروشگاه AppStore تهیه می کردند.
اما هم اکنون ارایه دهندگان فقط لازم است یک نرم افزار تولید کنند که می تواند بر روی تاکتیک های بازاریابی تاثیر اساسی داشته باشد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا