وودافون برترين پهن باند پرسرعت انگليس را دارد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،اين آمار از بررسي ۲۸هزار شبکه در طول ماه هاي مارس،آوريل و مي ۲۰۰۸ و بعد از آن اعلام شد که وودافون از ارايه طرح سرويس هاي پهن باندکم هزينه براي کاربران خود خبر داد. در ادامه اين بررسي ها آمده وودافون همچنين سريع ترين و معتبر ترين شبکه …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،اين آمار از بررسي ۲۸هزار شبکه در طول ماه هاي مارس،آوريل و مي ۲۰۰۸ و بعد از آن اعلام شد که وودافون از ارايه طرح سرويس هاي پهن باندکم هزينه براي کاربران خود خبر داد.
 در ادامه اين بررسي ها آمده وودافون همچنين سريع ترين و معتبر ترين شبکه براي دانلود و لود صفحات وب با استفاده از کارت هاي داده يا مودم USBرا دارد.
اين گزارش براساس بررسي هاي انجام شده از سرويس هاي مختلف اين اپراتور در شهرهاي و نواحي داخلي و خارجي ايستگاهاي راه آهن ،فرودگاه ها  وهر مکان ديگري که اين اپراتور سرويس هاي خود را ارايه مي دهد، به دست آمده است.
اپراتور انگليسي است در کشورهاي استراليا،آمريکا،نيوزلند،آفريقاي جنوبي،مصر،هند،تورکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد و سرويس هاي مختلف از جمله GSM,GPRS,EDGE,UMTSHSDPA,CDMA  ارايه مي دهد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا