فضای اینترنت باید برای متخلفان ناامن شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیروس صابری در جلسه کمیته نظارت بر تخلفات اینترنتی استان قزوین بیان داشت: باید راهکارهایی را اخذ کرده که افراد مغرض و متخلف نتوانند به راحتی در فضای مجازی اینترنت به اهداف شوم خود دست یابند.وی ادامه داد: امروز دشمنان با تهاجم …

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیروس صابری در جلسه کمیته نظارت بر تخلفات اینترنتی استان قزوین بیان داشت: باید راهکارهایی را اخذ کرده که افراد مغرض و متخلف نتوانند به راحتی در فضای مجازی اینترنت به اهداف شوم خود دست یابند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد دور کردن جوانان از ارزش‌ها را دارند و دشمن در توسعه و گسترش سایت‌های غیراخلاقی برای به انحراف کشیدن جامعه به خصوص نسل جوان توطئه می‌کند که باید با شناسایی سایت‌های نامناسب، دشمن را در تحقق این اهداف ناکام گذاشت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: گسترش فیلترینگ و کنترل مراکز اینترنتی در سطح شهر یکی از راهکارهای مناسب در راستای مبارزه با سیاست‌های غیر اخلاقی و مخالف با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: برنامه‌سازی توسط صدا و سیما به منظور آگاه کردن مردم از تهاجمات فرهنگی دشمن از دیگر راهکارهایی است که باید انجام داد.
صابری اضافه کرد: لازم است نیروی انتظامی به همراه دستگاه‌های اطلاعاتی سایت‌های غیراخلاقی و سیاسی مخالف با نظام مقدس جمهوری را شناسایی کرده و آنها را برای فیلتر کرده و به مراجع ذیربط معرفی کنند.
وی در پایان بر آگاه کردن خانواده‌ها در مراقبت بیشتر از فرزندان به منظور جلوگیری از به دام افتادن در سایت‌های غیر اخلاقی تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا