عدم اخذ آبونمان از مشترکان به نظر سهامداران مخابرات بستگی دارد

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: مالیات بر ارزش افزوده ، قانون است وارتباطی به مخابرات خصوصی دولتی و مالکان آن ندارد.وی گفت: به هر شکلی که قانون مالیات بر ارزش افزوده در پیش از واگذاری سهام مخابرات براین شرکت اعمال شده است ،پس از خصوصی سازی به همان شیوه …

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: مالیات بر ارزش افزوده ، قانون است وارتباطی به مخابرات خصوصی دولتی و مالکان آن ندارد.
وی گفت: به هر شکلی که قانون مالیات بر ارزش افزوده در پیش از واگذاری سهام مخابرات براین شرکت اعمال شده است ،پس از خصوصی سازی به همان شیوه ادامه خواهد یافت.
فیضی درخصوص اخذ آبونمان و مالیات وتغییرآن درمخابرات خصوصی گفت:مخابرات آبونمان را از مشترکان به دلیل استفاده ازسرویس های مخابراتی دریافت می کند وبه مخابرات خصوصی و دولتی ارتباطی ندارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: احتمال تغییر آبونمان و مالیات از مشترکان درمخابرات خصوصی وجود دارد واین موضوع بستگی به نظر سهامداران جدید این شرکت خواهد داشت.
فیضی درباره طرح جبران خسارت از تعرفه سیم مسی گفت: این طرح درکمیسیون تنظیم مقررات مورد کارشناسی قرار گرفته وهنوزنتیجه قطعی آن مشخص نیست.
به گزارش موبنا مالیات بر ارزش افزوده از جمله سیاست هایی است که دولت ها با هدف کاهش نابرابری های درآمدی آن را درنظر گرفته اند .
قانون مالیات بر ارزش افزوده که در خردادماه سال گذشته به تصویب نهایی مجلس و تأیید شورای نگهبان رسید ودر اواسط مهرماه  همان سال به مرحله اجرایی رسید .
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا