معرفی نوت بوکی با ۱۲ساعت کار بدون وقفه

به گزارش موبنا، شاید بتوان بارزترین ویژگی این مدل از نوت بوک های اسوس را قابلیت باتری آن برشمرد چرا که قادراست مدت ۱۲ ساعت و به صورت مداوم خدمات مورد نیاز کاربر را بدون نیاز به شارژ مجدد ارائه دهد.ازجمله مشخصات ظاهری نوت بوک یاد شده پوشش بیرونی آن است که از آلیاژهایی مخصوص …

به گزارش موبنا، شاید بتوان بارزترین ویژگی این مدل از نوت بوک های اسوس را قابلیت باتری آن برشمرد چرا که قادراست مدت ۱۲ ساعت و به صورت مداوم خدمات مورد نیاز کاربر را بدون نیاز به شارژ مجدد ارائه دهد.
ازجمله مشخصات ظاهری نوت بوک یاد شده پوشش بیرونی آن است که از آلیاژهایی مخصوص از آلومینیوم ساخته شده تا علاوه برسبکی و ضد- خش بودن، حجم کم را برای آن به ارمغان آورده است.
 این نوت بوک با داشتن ضخامتی کمتر از۱ اینچ و وزنی معادل ۲.۱ کیلوگرم ، از صفحه کلیدی ازنوع Chiklet سود می برد که درآن از کلیدهای جداگانه ویژه اعداد استفاده شده است.
درزمینه های صوتی نیزاین نوت بوک به بلندگوهای Altec  Lansing مجهز است که همراه با تکنولوژی SRS Premium Sound می توانند صدایی شفاف و زنده برای کاربران فراهم آورند.لازم به ذکراست که بلندگوهای Altec Lansing می توانند تا میزان ۳۰% کیفیت صدای تولیدی را بهبود بخشند.
به منظور ارتقاء قابلیت های گرافیکی این نوت بوک از امکان GraphicX Boost درآن استفاده شده است که  کاربران قادرخواهند بود تا به وسیله این امکان و به راحتی تنها از طریق فشار دادن یک کلید، حالت های مختلف گرافیکی را بنا به نوع استفاده خود ازنوت بوک انتخاب نمایند و یا گرافیک سیستم را به شکل آنی ارتقاء ببخشند.
صفحه نمایش این نوت بوک ازنوع LED با کیفیت تصویر HD می باشد که قادر است تصویر را درابعاد ۱۶:۹ و رزولوشن ۱۳۶۶ x 768 نمایش دهد.
UL50 همانند برخی دیگر ازمدل ها از امکان منحصربفرد ASUS Express Gate برای دسترسی آنی به اینترنت  پیش از بارگزاری سسیتم سود می برد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا