موتورولا بی رونق ترین برند گوشی تلفن همراه در بازار

“جواد اصغریان” یکی از فعالان بازار در این باره به موبنا گفت: طی چند سال اخیر موتورولا نتوانسته مشتریان ایرانی را به خود جلب کند و به همین دلیل شاهد کاهش عرضه این گوشی ها در بازار شدیم.وی افزود:برند موتورولا به دلیل اینکه تولید شرکت آمریکایی است در بازار ایران طرفدار ندارد و مدل های …

“جواد اصغریان” یکی از فعالان بازار در این باره به موبنا گفت: طی چند سال اخیر موتورولا نتوانسته مشتریان ایرانی را به خود جلب کند و به همین دلیل شاهد کاهش عرضه این گوشی ها در بازار شدیم.
وی افزود:برند موتورولا به دلیل اینکه تولید شرکت آمریکایی است در بازار ایران طرفدار ندارد و مدل های جدید آن نیز به روز وارد بازار نمی شود.
در همین حال مدیرعامل  شرکت پارس کامتل با اشاره به عدم تقاضا برای انواع گوشی های موتورولا در بازار گفت: عدم تنوع مدل های موتورولا در سطح بازار باعث شده تا مشتریان علاقه چندانی به این مارک نشان ندهند به همین دلیل شرکت های قانونی عرضه کننده این گوشی ترجیح به کاهش واردات این برند گوشی در بازار کرده اند.
“حسین پاینده” افزود: به موجب همین امر برند موتورولا از ابتدای سال جاری تا کنون به دلیل نبود استقبال روزهای بی رونقی را سپری می کند.
وی تصریح کرد: این شرکت که در سال گذشته گوشی های این برند را در بازار عرضه می کرد به دلیل نبود استقبال به عرضه سایر برندها دربازار پرداخته است.
پاینده خاطرنشان کرد: موتورولا به دلیل عدم معرفی گوشی های جدید و به روزی که بنا به سلیقه مشتریان باشد نتوانسته تا کنون مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.
هم اکنون گوشی های موتورولا به صورت گسترده در پشت ویترین مغازه ها دیده نمی شود.
دوشرکت “فیتکو” و “پارس کامتل” به عنوان نماینده موتورولا در ایران به عرضه این گوشی ها می پردازد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا