سوئیچ بایک؛ تبدیل دوچرخه معمولی به الکتریکی! (+عکس)

سوئیچ بایک کیت تبدیل دوچرخه عادی به دوچرخه الکتریکی است که امکان استفاده راحت‌تر از دوچرخه برای مدت زمان طولانی‌تر را فراهم می کند.

موبنا سوئیچ بایک (Swytch Bike) محصول جدید خود را معرفی کرده است که با کمک آن می توان هر دوچرخه ای را به یک دوچرخه الکتریکی تبدیل کرد. این کیت تبدیل دارای نخستین باتری جیبی جهان است که اندازه ای تقریبا مشابه با یک گوشی هوشمند بزرگ دارد.

کیت تبدیل دوچرخه عادی به دوچرخه الکتریکی سوئیچ بایک امکان استفاده راحت‌تر از دوچرخه برای مدت زمان طولانی‌تر را فراهم می کند. از این رو، دوچرخه می تواند به گزینه اصلی حمل و نقل برای کاربر تبدیل شود.

کیت جدید سوئیچ بایک می تواند زندگی دوباره ای به دوچرخه های قدیمی بخشیده و به کاهش ضایعات کمک کند. هدف تیم طراحی این است که با تبدیل دوچرخه های عادی به دوچرخه های الکتریکی و در دسترس قرار دادن حمل و نقل الکتریکی پایدار برای همه، رانندگان وسایل نقلیه دیگر را به دوچرخه‌سوار تبدیل کند. باتری (پاور پک) کیت سوئیچ بایک به واسطه وزن کم و اندازه جمع و جور خود به راحتی قابل حمل است.

سوئیچ بایک

سوئیچ کیت؛ تبدیل آسان دوچرخه عادی به دوچرخه الکتریکی

سوئیچ کیت به مشتریان امکان می دهد دوچرخه های عادی خود را به وسیله نقلیه الکتریکی تبدیل کرده و از آن در زمین ها و شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنند. باتری این کیت که در جیب نیز جا می شود، در رنگ های مختلف عرضه شده و امکان تبدیلی آسان برای بهره‌مندی از فواید حمل و نقل الکتریکی پایدار را فراهم می کند.

روند تبدیل یک دوچرخه عادی به یک دوچرخه الکتریکی با جایگزینی چرخ جلو با چرخ مجهز به موتور الکتریکی ۲۵۰ واتی موجود در کیت آغاز می شود. سپس حسگر پدال در کنار قامه دوچرخه و پایه باتری روی دسته دوچرخه نصب می شوند. در نهایت پاور پک روی پایه باتری قرار می گیرد. پس از تکمیل نصب قطعات، سامانه با تشخیص ریتم پدال زدن، نیرو را به چرخ جلو ارسال می کند و تجربه ای راحت‌تر و لذتبخش‌تر از دوچرخه سواری را ممکن می کند. به عبارت دیگر تلاش و فشار کمتر برای رکاب زدن اما حرکت راحت تر و بیشتر.

ساخت هر کیت با توجه به سفارش مشتری و متناسب با شرایط دوچرخه وی انجام می شود. پس از فشرده شدن دکمه فعال ساز بسته باتری، جریان از طریق مسیر سیم کشی به موتور الکتریکی چرخ جلو شکل می گیرد و موتور را فعال می کند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا