گوشی های تقلبی هفته معرفی شدند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت یاد شده ،  این هفته ۴ گوشی تقلبی که سه مدل از آنها ازسری گوشی های لوکس هستند ، معرفی شدند.گوشی های تقلبی این هفته عبارتند از:۱- گوشی تقلبی Lamborghini mobile phone که مطمئنا اولین نمونه از گوشی های تقلبی لامبرگینی نیست .۲- گوشی تفلبی Tag Heuer …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت یاد شده ،  این هفته ۴ گوشی تقلبی که سه مدل از آنها ازسری گوشی های لوکس هستند ، معرفی شدند.
گوشی های تقلبی این هفته عبارتند از:
۱- گوشی تقلبی Lamborghini mobile phone که مطمئنا اولین نمونه از گوشی های تقلبی لامبرگینی نیست .
۲- گوشی تفلبی Tag Heuer که از روی مد اصلی آن کپی سازی شده و با قیمت بسیار ارزان – برخلاف نسخه اصلی که بسیار گرانقیمت است – عرضه می شود.
۳- گوشی تقلبی Rado mobile phone – که اصلا دربازار با برند ” رادو” گوشی تلفن همراه عرضه نشده است ولی این دلیل منتقی برای تولید و عرضه گوشی تقلبی یاد شده توسط شرکت های چینی نیست.
۴- گوشی تقلبی Decepticon mobile phone – که اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است.
شرکت های چینی اصلی ترین تولید کنندگان گوشی های تلفن همراه دردنیا هستند که گوشی های تقلبی را با برند و یا مارک شرکت های اصلی و شناخته شده با هدف سودجویی بیشتر – باقیمت کمتراز این قیمت گوشی های اصلی – به بازار عرضه می کنند و اکثر این گوشی های تقلبی قابلیت کار با دوسیم کارت را دارند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا